pátek 30. listopadu 2012

Mi Diarío - 6.Díl.

Jejky O.o už třetí díl dnes...no neva :))....hope you'll like it ;)..koment please :)


18.7.
Uáá…včerejšek i dnešek byl za moc… Mateo mě celou dobu zahrnoval komplimenty a krásnými pohledy. Po večeři jsme šli na pláž, projít se. Když si sundal svou košili strnula jsem úžasem…má krásné tělo <3 je ták roztomilej. Doufám, že si se mnou jenom nehraje…Ještě mi dal malinkatý dáreček…U našeho stolu měl nachystanou krásnou kytici-samé růže.  Krása :‘) Jdeme spát..do nové postýlky s někým…
1.8.
Hmm…za měsíc do školy, zase…Teď to ještě nebudu řešit. Jednu letní brigádu už mám za sebou a za týden půjdu na další. Ale tenhle týden musím věnovat koupelně, rozbila se mi baterie u umyvadla, ve sprch. koutě úplně odpadla…Takže nemám se kde sprchovat…chodím k sousedům. Moc milý pár, postarší, ale hodní. Už mám aji peníze na koupelnu, přivydělala jsem si tou brigádkou a rodiče taky přispěli. Bude se muset kompletně předělat…
To už je večer? Jejda…nic jsem nestihla…no nic jdu si dát kafé a tulit se k Mateovi. Jen tak mimochodem, v září nastupuje učit na španělskou střední školu. Říká, že se netěší…prý jsou španělští studenti hrozně nevychovaní.






Žádné komentáře:

Okomentovat