pátek 30. listopadu 2012

Mi Diarío - 4.Díl

Ups :)) sorrý, spletla jsem si texty, tohle je 4.díl..


…mě objal kolem pasu Mateo…ležela jsem a lekla jsme se ho. Jenže on mě uklidnil a přitáhl si mě k sobě. Leželi jsme tak natěsnaní na sobě asi půl hodiny…pak jsem se zeptala proč… „Víš, od našeho prvního setkání jsi hodně vyrostla. Do krásy…líbíš se mi..tak jsem si řekl, aspoň to zkus…“ řekl mi. Já na něj jenom zaraženě dívala. „a chtěla by jsi..to se mnou aspoň zkusit?“ ptá se. Nevím proč, ale souhlasila jsem…Když už v 15 jsem chodila s 32 letým týpkem tak proč ne v 19 s 34 letým?
Chvíli jsme si ještě užívali na pláži a pak jsme se šli projít do města. Bylo horko…Měla jsem pod šaty plavky a tak jsem si po dlouhé době zařádila v moři. Přišel za mnou a řádili jsme spolu.
Když jsme přišli zpátky domů, byla jsem unavená. Zalehla jsem a spala…
13.7.
Vzbudila jsem se brzo..někdo zvonil. Šla jsem rozespalá otevřít, Mateo ještě spal. Byli to ti ikeáci s kuchyní a že prej jestli něco chci v kuchyni tak ať sebou hodím. Rychle jsem pro nás uvařila kafe a udělala snídani a odnesla to všechno do obýváku. Když jsem pak stála u postele a chtěla vzbudit Matea, byla jsem úplně strnulá…Zjistila jsem, že chodím se svým bývalým profesorem.

Žádné komentáře:

Okomentovat