čtvrtek 29. listopadu 2012

Mi Diarío - 3.Díl


12.7.
Ráno mě vzbudilo jakési šramocení v kuchyni. Koukla jsem na mobil a zjistila jsem, že je 8:12. Pak jsem se šla podívat do kuchyně co se tam děje. „Ježiš!“ vykřikla jsem, když jsem uviděla Matea. „Copak? Lekla se?“ a já: „jo, a jak…promiň nějak jsem mimo…“ „no mě to nevadí, ale asi za třičtvrtě hodiny tu máš ty stěhováky z ikea“ připomněl mi. „ÁÁÁ!! Sakra…“ a utíkala jsem do koupelny se rychle osprchovat a udělat si hygienu. V 8:45 jsem byla nachystaná…sedla jsem si na pohovku za Mateem a projížděla facebook. Koukal mi přes rameno… Pak jsem se na něj otočila, že jestli něco potřebuje…a on, že nic. „Crrrr“ někdo zazvonil, byli to ti chlápci z ikea. Zařídili mi ložnici a já jsem se nevynadívala. Vážně jsme ji krásně zařídili...
Za chvíli jsem si udělala kávu a zalehla s notebook do nového pelíšku. Mateo si hrál na svém v obýváku. Projížděla jsem facebook, nic zvláštního... „Hej Mate je tu nuda...pojď, uděláme kuchyni“ Přišel, lehnul si vedle mě a povídá „hmm....tady se bude dobře spát, mohl bych tu s tebou zůstat do konce prázdnin?“ „Ok, ale musím to tu zařídit...bude hodně práce“ „nevadí, stejně...aspoň ti pomůžu“ . Dodělali jsme návrh kuchyně přes plánovač, zavolali jsme do ikea, kdy to všechno přivezou – řekli, že zítra (úterý) začnou pracovat a bude hotovo do pátku.
Byli teprve 4 odpoledne a tak jsme se šli projít k moři. Šla jsem trochu napřed...zjistila jsem, že kousek od mé chatky je krásná písečná pláž na které nikdo nebyl. Lehla jsem si do písku a naslouchala vlnám...Už jsem tam skoro usnula, když.....

Žádné komentáře:

Okomentovat