úterý 27. listopadu 2012

Mi Diarío - 2.Díl


Já: Ahoj, právě jsem dorazila domů…
Mateo: Ahoj, to jsem rád. A už sis aspoň trochu vymyslela jak chceš bydlet?
Já: No..ráda bych útulný domek…ale není tu ani internet abych si vybrala nábytek..
Mateo: Hele já mám známýho a ten dost dělá do počítačů..mohl by ti pomoct. Chceš aby přijel? Bude u tebe do hoďky.
Já: Jé, to bych byla ráda. A nechceš už rovnou přijet i ty?
Mateo: Já jsem zrovna na chatě, ale pro bývalý studentky cokoli.
Já: Už se těším, za hodinku u mě, děkuju.
Mateo: Okej, zatím ahoj…
Já: ahoj…
O hodinu později:
„Ahooj, jak jde život? Pořád sám?“ Mateo: „ahoj, no…tak kdo by chtěl 34 letýho týpka?“ Já: „Co já vím?...spousta lidí“ Ještě chvilku jsme pokecali, seznámil mě s Alejandrem…to je ten přes compy. Který mi zřídil internet i s wi-fi. Jsem mu vděčná! Bez internetu ani ň. Po 20 hodině jsme se rozloučili s Alejandrem a zůstali jsme jen já a Mateo.
Prohlíželi jsme web ikei. Mám ten obchod ráda, není drahý a má hezké věci. Vybrala jsem si levnou postel „Leirvik“ pro dva, hnědo-bílé povlečení a spooustu polštářků. Stěny jsou použitelné a celkem pěkné, nechci je předělávat. Do ložnice jsem si ještě objednala obrovskou skříň „Elga“ se zrcadlem. Pak ještě takový ty vánoční žárovičky a koberec.
Bylo asi jedenáct večer, když jsem dokončila objednávku do ložnice…Oba jsme byli unavení a mají to všechno dovézt zítra v 9 ráno. Sice se těším, ale nevím jak jako vstanu…Nabídla jsem Mateovi přespání…souhlasil. Tak jsme se vmáčkli na moji starou postel a téměř okamžitě usli.

Žádné komentáře:

Okomentovat