úterý 27. listopadu 2012

Mi Diarío – 1. Díl


                                                                                                                                    
                                                                                                                                                                        11.7.
První den tady..španělsko. Právě jsem odmaturovala z bilingvního gymnázia. Byl to boj, ale nakonec mám 2 ze španělštiny. To byl hlavní předmět. Na škole jsem měla spoustu kamarádek, ale žádná z nich nechtěla na španělskou univerzitu. Já tu budu studovat architekturu…
Když jsem poprvé vešla do mé malé chatky (je jen a jen moje, platila jsem si ji z části já a z části příbuzní), tak na mě foukl příjemný chladný vánek. Opravdu byl osvěžující, venku je okolo 30°C. Jsem v Andalusii, přímo u moře. Do školy budu muset dojíždět, ale poblíž bydlí můj bývalý profesor z gymnázia. Jsme domluvení, že můžu kdykoli zajít k němu na návštěvu. On je svobodný, a když učil, tak byl u dívek velmi oblíbený. Já jsem ho měla ráda, ale nikdy mě nějak nezaujal.
Moje ložnice byla prostorná, vzdušná a prosvětlená. Hned vedle byla malinkatá koupelnička se sprchovým koutem a záchodem. Obyvák byl spojený s jídelnou. Byl poměrně nevybavený, stejně jako ložnice – v obýváku je jenom stará sedačka a nějaký stolek…v ložnici pouze postel. Útulná kuchyňka vypadá opravdu příjemně, i když opět nevybaveně.
Kufr jsem si odložila v obýváku vedle té jediné sedačky. Vzala mobil, notebook a okamžitě lehla do postele. Zjistila jsem, že tu není připojení na internet – budu muset zařídit, kvůli škole. Notebook jsem teda vypla a zavolala Mateovi (to je ten profesor), jestli nechce přijet pomoct mi zařídit domek.







Žádné komentáře:

Okomentovat