čtvrtek 29. listopadu 2012

Mi Diarío - 5.Díl

Ze začátku se vždycky dobře píše ;)..tak tu máte už dnes další díl Mi Diarío. Koment potěší :) 


16.7.
Dneska odpoledne mi dodělali tu kuchyni. Je opravdu nádherná, ale už mi docházejí peníze. Ještě musím zařídit koupelnu a obývák a možná i chodbu. Mateo řekl, že obývák mi zaplatí on. Takže zbývá hlavně ta koupelna. Nevím kde vezmu peníze…napíšu rodičům…najdu si práci. Mám depku i s novou kuchyní. Už je večer a Mateo musel zajet na svou chatu pro oblečení…Pozval mě na romantickou večeři, už zítra. Nemám co na sebe. Achjo…tak jdu nakupovat.
Ó máj gád…nakoupila jsem si sice krásné šaty, boty a doplňky, ale stejně se nudím..asi si půjdu ještě navrhnout obývák. Už se těším na zítra…dnešní noc tu budu poprvé sama.
17.7.
Jůů už se těším na večer. Mateo před chvílí volal, že přijede asi ve 4 odpoledne. Jdu do sprchy.
Wau..už je 18.00 a Mateo nikde…no nic. Jdu se připravit na tu večeři. Koupila jsem si dost krátké černé šaty, jednoduché černé baleríny a krásný stříbrný řetízek s přívěskem „LOVE“. Tohle zkombinuji ještě s obalem na mobil, mým oblíbeným parfémem, černým lakem na nehty a decentním líčením s rozpuštěnými vlasy.
Tak. Já jsem hotová a čekám tu na něj. Projíždím fb…A vidím, že je online moje BFF, po dlouhé době…Nevím jak se má, v podstatě mě to ani nezajímá. Měla bych jí aspoň napsat, ale co by si pomyslela…to o tom v 15 věděla jen ona, já a „2“. „2“ je přezdívka pro onoho týpka se kterým jsem chodila v 15…Neřeším…jenom by si myslela, že jsem vadná.
Jááj, už je tu…20.21 tak já mizím. Zatím pá…


Moje ložnice <3


2 komentáře: